Ikasleak
|
Gaiaren datuak
|
Eneko Lanbarri
|
Soinu txartela
|
Ander Urrutxurtu
|
Alimetazio iturria
|
Xabier Linaza
|
RAM memoria
|
Maitane Vicioso
|
Disko gogorra
|
Lara Serralvo
|
Txartel grafikoa
|
Galder Fernández
|
Prozesadorea
|
ORDENADOREA
Ekintza honen bitartez, PROBLEMA EBAZPENEN metodología zertan datza ikusiko dugu; Burututako prozesua txosten baten bitartez azaltdu behar da. Horretarako, erronka honetan egindako guztiak azaldu behar dituzue modu laburrean(Irudiak erabili daitezke) eta hauek dira jarraitu behar diran hurratsak:
|
1.1 PLANTEAMENDUA
|
Lan honen helburu nagusia ordenagailuaren atalak ezagutzea eta nola funtzionatzen duen jakitean datza. Ariketa honek bi atal ditu:
|
1.2. ZEHAZTAPENAK ETA BALDINTZAK
|
Soluzioak bete behar dituen zehaztapenak eta baldintzak::
|
1.3 BILAKETA/ANALISIA
|
(ERABILITAKO BIBLIOGRAFÍA)
Arazoaren hainbat soluzio:
|
|
2.1 IDEIAK ZEHAZTEN
|
(ZEIN ARAZO ANTZEMATEN DIRA ETA NOLA EBATSIKO DIRAN)
|
2.2 IRUDIKAPEN GRAFIKOA
|
ATALAK
|
FUNTZIOA
|
Bentiladorea
|
Prozesadorea hoztu
|
Disko gogorra
|
Informazio guztia gorde
|
Plaka base
|
Ordegailuaren bihotza da, bertan konektatzen dira gainerako elementu guztiak.
|
Fuente de alimentación
|
Energia elektrikoa hartu ordenagailua funtziona dezan.
|
Ram memoria
|
Irakurtzeko eta idazteko behar den memoria
|
PCI ranurak
|
Bertan dispositibo periferikoak sartu daitezke
|
Soinu Plaka
|
Soinu txartela nahasgailu bezala erabiltzen den programa baten bidez aplikazio multimediak erabiltzea eta kontrolatzea du helburu.
|
CD irakurgailua
|
CD-en informazioa irakurtzen du.
|
Txartel gafikoa
|
Base plakako zirrikituetako batean konektatzen da, helburu nagusia monitoreari azaldu behar diren datuak zuzenean bidaltzea.
|
Instalatu behar izan dugun Hardwarea
ATALAK
|
FUNTZIOA
|
Disko gogorra
|
Ordenagaiulu baten informazio iraunkorra grdetzen duen gailua da.
|
Memoria Ram
|
Idazteko eta irakurtzeko aukera eskaintzen duen memoria da. Korrontea kentzerakoan, duen eduki guztia galtzen du.
|
Soinu plaka
|
Aplikazio multimediako soinua erabiltzea eta kontrolatzea du helburu.
|
Txartel grafikoa
|
Base plakako zirrikituetako batean konektatzen da, helburu nagusia monitoreari azaldu behar diren datuak zuzenean bidaltzea.
|
Ordenador Portuak: Identifica los puertos que dispone el equipo que habéis configurado.
|
3.1 DENBORAK, LAN BANAKETA ETA BALIABIDEEN BILAKETA
|
(DENBORAKOLA ANTOLATU DEN LANA ETA)
Denbora kontrolatzeko eta antolatzeko kronograma hau sortuda:
1 EGUNA:
2 EGUNA:
|
|
4.1 ERABILITAKO TRESNAK, KONPONKETAK
|
PAUSOEN eta TRESNEN eskema:
FUNTZIONAMENDUAREN FROGAK ETA EGINDAKO ALDAKETAK:
Ordenagailua probatzen da, ondo funtzionatzen duen jakiteko. Arazo bat badago, ordenagailua formateatu behar da.
|
4.2 SEGURTASUNA ETA GARBITASUNA
|
|
|
5.1 PROIEKTU TEKNIKOA
|
(AZKEN EMAITZA AZALDU ETA LABURPEN BAT EGIN) (EMAN DUGUN DENBORA, ERREZA IZAN DA, HELBURU LORTU DUGU)
|
5.2 ONDORIOAK
|
No hay comentarios:
Publicar un comentario